Akls pilots lido no Lielbritānijas uz Austrāliju

Marts 10, 2007

o_akls_pilots_lido_no_lielbritaanijas_uz_austraaliju.jpgAkls piedzīvojumu meklētājs veiks lidojumu no Lielbritānijas uz Austrāliju, lai savāktu vienu miljonu mārciņu (1,04 miljoni latu) cīņai pret novēršamu aklumu.

Mailzs Hiltons-Barbers, kurš jau ir uzkāpis Kilimandžaro kalnā Tanzānijā un veicis maratonu Sibīrijā, tagad cer kļūt par pirmo neredzīgo lidotāju, kurš veicis 21 700 kilometru garu ceļojumu.

55 gadus vecais dēkainis lidos ar ultravieglu lidaparātu un atkārtos 1919.gada gaisa sacensību maršrutu, pārlidojot Tuvos Austrumus, Pakistānu, Indiju, Malaiziju un Indonēziju.

“Kad man bija 18 gadi, es pieteicos par iznīcinātāju pilotu, taču mani vēlāk sliktas redzes dēļ noraidīja,” viņš sacīja. “Tagad, 37 gadus vēlāk, kad esmu akls kā sikspārnis, man ir šī brīnišķīgā iespēja un privilēģija aplidot vairāk nekā pusi pasaules.”

Hiltons-Barbers lidos kopā ar redzīgu draugu un cer pabeigt lidojumu 55 dienu laikā.

Viņš vāc naudu labdarības organizācijai “Seeing Is Believing”, kas strādā pie akluma novēršanas jaunattīstības valstīs.

Komentēt

