Bejonsa Noulza kaunas par savu bagātību

Marts 10, 2007

Amerikāņu popdīva un aktrise Bejonsa Noulza ir tik bagāta, ka viņai pašai esot kauns par to, ziņo “Contactmusic”.

Dziedātāja tika minēta amerikāņu mūzikas žurnāla “Rolling Stone” 2006.gadā visvairāk nopelnījušo zvaigžņu sarakstā. Pagājušajā gadā viņa nopelnījusi 16,1 miljonu ASV dolāru (8,58 miljonus latu), pateicoties saviem panākumiem mūzikā, kino un modes industrijā.

Lai gan bijusī popgrupas “Destiny’s Child” dalībniece nekad nav atklājusi savu patieso finansiālo stāvokli, zvaigzne atzīst, ka jūtas neērti par savu bagātību.

“Es nevarēju iedomāties, ka Dievs mani tā svētīs,” sacīja dziedātāja. “Es tikai gribēju būt finansiāli patstāvīga, taču tagad es jūtos neērti, runājot vai domājot par to. Es neesmu lecīga meitene un ar to [naudu] neplātos.”

Komentēt

