Indietis apprec savu vecmāmiņu

Marts 10, 2007

25 gadus vecs indietis ir apprecējis savu 80 gadus veco vecomāti, jo vēlas par viņu rūpēties.

“Es jutu, ka viņai ir nepieciešamas papildus rūpes, jo viņa ir veca. Es par viņu varu labāk parūpēties kā vīrs nevis kā mazdēls,” Narajans Bisvass pavēstīja.

“Kā vīrs es ar viņu esmu visu laiku, lai par viņu rūpētos,” sacīja augstskolas absolvents, kurš nodarbojas ar rīsu lauku apsaimniekošanu un strādā par privātskolotāju.

Vecāmāte, kuras muguru sabeidzis vecums, apgalvo, ka ir “laimīga” par savu jauno vīru, kuru viņa apprecējusi tradicionālā indiešu ceremonijā netālu no Pančparas ciemata, kas atrodas 150 kilometrus uz rietumiem no Kalkutas. Vecās sievietes pirmais vīrs nomiris pirms vairāk nekā 30 gadiem.

“Es palīdzēju viņu audzināt ar pašas rokām, un tagad viņš par mani rūpējas. Viņš ir labs vīrs un pārliecinās, lai es laikā paēdu,” sacīja Premodasa Bisvasa.

Vietējās amatpersonas stāsta, ka precēšanās ar asinsradiniekiem pēc indiešu laulību likuma ir atļauta, un pret pāri nav plānots vērst nekādas sankcijas.

“Pret viņiem nav izteiktas sūdzības, un viņi dzīvo kā vīrs un sieva pēc tempļa ceremonijas. Viņu pašu ģimene ir viņus pieņēmusi, tāpēc mēs pagaidām neplānojam nekādu rīcību,” sacīja vietējās valdības pārstāvis Dilips Dass.

Indiešiem dīvainas laulības nav nekāds retums. Pagājušā gada jūnijā netālu no Kalkutas deviņus gadus veca indiešu meitene apprecējās ar suni, jo priesteris viņas vecākiem pieteicis, ka kāzas varētu atvairīt nelaimes.

Komentēt

