Nebrauciet pārāk ātri…

Marts 10, 2007

Kāds taksometra vadītājs no Velsas pauda šoku saistībā ar soda kvīti par ātruma pārsniegšanu, kurā teikts, ka viņš vadījis automašīnu ar ātrumu 675,78 kilometri stundā, ziņo “Ananova”.

Policijas uzstādītās novērošanas kameras fiksēja Tomu Metjūsu pie viņa 12 gadus vecā “Vauxhall Cavalier” stūres Ņūportā.

Viņam pa pastu tika nosūtīta soda kvīts, kurā Metjūss informēts par nopelnītajiem trim soda punktiem un maksājamo naudassodu 60 sterliņu mārciņu (aptuveni tikpat latu) apmērā.

Kvītī minēts pārkāpuma fiksēšanas brīdī reģistrētais braukšanas ātrums 420 jūdzes (675,78 kilometri) stundā. Atļautais ātrums šajā zonā ir 30 jūdzes (48,27 kilometri) stundā.

“Es braucu ar vecu “Cavalier”, nevis ar reaktīvo lidmašīnu. Spriežot pēc šīs soda kvīts, esmu pārspējis sauszemes ātruma rekordu. Tā ir drukas kļūda. Ja viņi uzskata, ka esmu traucies šādā ātrumā, man būtu jākļūst par sacīkšu braucēju. Strādājot par taksometra vadītāju, es velti šķiežu savas spējas,” laikrakstam “The Sun” sacīja autovadītājs.

Centrālās un Dienvidvelsas Drošības kameru sadarbības organizācija par šo gadījumu atvainojās un vainoja notikušajā “darbinieka pieļautu kļūdu datu apstrādē”.

Komentēt

