Nikola Kidmena grib lielākas krūtis

Marts 10, 2007

Holivudas zvaigzne Nikola Kidmena izteikusies, ka gribētu palikt stāvoklī, jo tad viņai beidzot būtu lielākas krūtis.

Ļoti slaidā aktrise pavēstīja, ka viņa vēlētos sev izteiksmīgāku figūru, britu tabloīds “The Sun” citē žurnālu “Reveal”.

“Man vienmēr ir bijušas grūtības pieņemties svarā, lai gan es esmu gribējusi izteiksmīgu figūru visu savu dzīvi,” vaļsirdīgi stāstīja Kidmena. “Es gribētu izskatīties kā Merilina Monro.”

“Ja man būtu manis pašas bērns, man būtu lielākas krūtis. Tā ir viena no labajām lietām, ko es varu iedomāties, kas no tā rastos!” viņa piebilda.

Komentēt

