Pamela Andersone jūtas “netīra”, jo slepus no bērniem tiekas ar vīriešiem

Marts 10, 2007

Bijusī seriāla “Baywatch” zvaigzne Pamela Andersone atzinās, ka viņai ir tik grūti izrauties uz randiņiem bez bērnu ziņas, ka viņa sāk justies “netīra”, informē “imdb.com”.

Pamela, kurai ir divi dēli Dilans un Brendons no iepriekšējā vīra Tomija Lī, atzīst, ka pašlaik vairs nav viena pēc ilga laika posma, kad viņas dzīvē nebija romantisku attiecību, tomēr viņai nākas slēpt savus mīlas sakarus no bērniem.

“Es tiekos ar kādu, un man ir bērni, un tas ir sarežģīti. Ir gūti iet uz randiņiem, ja tev ir bērni. Tas ir grūti, jo tu noteikti nevari vest cilvēkus mājās, tāpēc savā ziņā skraidi apkārt. Es nezinu, es mazliet jūtos netīra!” sacīja blondā ekrānu zvaigzne.

Par spīti šai sajūtai, Andersone, kura savulaik bija kopā ar rokzvaigzni “Kid Rock”, cer, ka viņa jau tuvākajā nākotnē atradīs sev ideālu vīrieti.

“Es tikko sapratu, ka iešu uz randiņiem, līdz man iespers zibens, un, cerams, tas nebūs ar kādu no maniem bijušajiem,” piebilda Pamela.

Komentēt

