Robijs Viljamss vēlas kļūt par nūdistu

Marts 10, 2007

Britu dziedātājs Robijs Viljamss izteicies, ka gadu gaitā viņš labprāt kļūtu par nūdistu.

Viljamss intervijā žurnālam “OK” atklāja, ka nākotnē gribētu mulsināt savus bērnus.

“Kad būšu vecāks, es, iespējams, kļūšu par vienu no tiem ļoti mulsinošajiem tēviem, kuri ir nūdisti,” stāstīja Viljamss. “Ja reiz par to ir runa, jāatzīst, ka man vienkārši patīk vilkt nost bikses!”

Arī ierakstot dziesmu savam jaunākajam albumam “Escapology”, Robijs bijis kails.

Kad dziedātājam vaicāts, kāpēc viņam patīk dziedāt kailam, viņš jokodams atbildēja: “Jo man ir milzīgs p***s!”

“Es novilku bikses joka pēc … Visi smējās, tāpēc smējos arī es. Tad es nospriedu, ka man tas patiesībā tīri labi patīk, un tad visiem kļuva mazliet neērti, jo es atteicos atkal saģērbties!” stāstīja Viljamss.

“Tas bija atbrīvojoši. To darot, es jutos patiešām brīvs, un tas bija iedvesmojoši,” piebilda mūziķis.

Komentēt

