Zināms jaunākās Potera grāmatas nosaukums

Marts 10, 2007

Ceturtdien tika atklāts septītās un pēdējās grāmatas par Hariju Poteru nosaukums – “Harry Potter and the Deathly Hallows”, kas noteikti iekārdinās miljoniem fanu visā pasaulē.

Nosaukums, ko varētu tulkot kā “Harijs Poters un nāvējošās iesvētības”, publicēts izdevniecības “Bloomsbury” interneta lapā.

Šī būs pēdējā no rakstnieces Dž.K.Roulingas populārajām grāmatām par pusaugu burvi.

Grāmatas, kurā stāstīts par jaunā burvja Harija un viņa draugu pēdējo mācību gadu burvju skolā, izdošanas datums vēl nav noteikts.

Pasaulē ir pārdoti vairāk nekā 300 miljoni pirmo sešu Potera sērijas grāmatu, un tās tulkotas 63 valodās, padarot Roulingu par visvairāk pelnošo sievieti Lielbritānijā.

Romāni arī veiksmīgi ekranizēti. Šobrīd tiek filmēta piektā filma “Harry Potter and the Order of the Phoenix” (“Harijs Poters un Fēniksa ordenis”), kuru paredzēts izlaist uz ekrāniem nākamajā gadā.

Četrdesmit vienu gadu vecā rakstniece šonedēļ savā interneta lapā atzinusies, ka, rakstot pēdējās grāmatas beigu nodaļas, viņa bijusi ļoti satraukta. Viņa arī devusi mājienu, ka, iespējams, daudzu iecienītais varonis beigās ies bojā.

“Es tagad aprakstu ainas, no kurām dažas plānotas vairāk nekā 12 gadus vai pat vairāk,” atklāja Roulinga.

“Es nedomāju, ka kāds, kas nav atradies šādā situācijā, spētu izprast, kā es jūtos,” viņa rakstīja. “Es vienlaikus jūtos gan pacilāta, gan uztraukta, gan nogurusi. Es gribu un tajā pašā laikā negribu pabeigt šo grāmatu (neuztraucieties, es to izdarīšu).”

Rakstniece arī stāstīja par saviem dīvainajiem sapņiem par Harija burvju pasauli. Potera fani tajos droši vien centīsies saskatīt to, kas notiks pēdējā grāmatā.

“Jau daudzus gadus cilvēki man uzdevuši jautājumu, vai es jelkad sapņoju, ka esmu Harija burvju pasaulē,” viņa piebilda. “Vēl pirms dažām dienām es būtu atbildējusi, ka nē, taču nesen man bija sapnis, kurā es biju Harijs un arī teicējs.”

Roulinga sacīja, ka nesen vienu dienu viesojusies filmu studijā, kur viņa redzējusi jaunās filmas 20 minūtes ilgu darba materiāla fragmentu, kas “bija fantastisks”.

Viena atbilde to “Zināms jaunākās Potera grāmatas nosaukums”

  1. Orians Anvari Says:

    Ūū – es jau iepriekš-pasūtīju sev jauno grāmatu – gaidu, gaidu

    Vispār jau tas nosaukums bija zināms janvāra beigās, bet nu tas tā.


Komentēt

