Daudz laimes simtajā dzimšanas dienā, šoferīt!

Marts 13, 2007

Lielbritānijas vecākais autovadītājs savā simtajā dzimšanas dienā sarīkojis izbraucienu savā trīsriteņu automašīnā “Reliant Robin”, ziņo “Ananova”.o_daudz_laimes_simtajaa_dzimshanas_dienaa_shoferiit.jpg

Normenam Jeo patiesībā nekad nav bijušas auto vadīšanas tiesības, ziņo britu laikraksts “The Mirror”.

1952.gadā vīrietis saņēma motocikla vadīšanas tiesības un pēdējos 35 gadus braucis ar trīsriteņu mašīnu, ne reizi neiekļūstot avārijā un nesaņemot sodu par braukšanas ātruma pārsniegšanu.

“Braukt es sāku ar divriteni, kam aizmugurē piestiprināts motors,” sacīja Bristolē dzīvojošais Normens. “Labi, ka man vēl ļauj braukt. Pagājušajā gadā man pa pastu pienāca kaut kāda izziņa, ka es vēl trīs gadus drīkstu vadīt transporta līdzekli – tātad varētu būt, ka es braukšu līdz pat 102 gadiem.”

Komentēt

