Īsta vai neīsta mīlestība

Jūnijs 2, 2007

Nezinu, vai tā ir mīlestība vai tikai izklaide…😦 Lieta tāda, man patīk viena meitene vārdā X. Bet viņai it kā ir arī draugs, ar kuru viņa jau dzīvo diezgan ilgu laiku.o_iista_vai_neiista_miilestiiba.jpg…Viņa teica man, ka mani mīlot vairāk nekā to otru. Es esmu ļoti labs pret viņu un viņa pret mani arī! Tas jau it kā ir ļoti jauki. Bet pati lielākā problēma ir tāda, ka viņa pašlaik vēl darba dienās dzīvo kopā ar viņu, bet brīvdienās tikai nāk pie manis… Tas tak nav normāli. Nezinu, cik ilgi vēl šitā es dzīvošu. Es vai mirstu nost, kad viņa nav pie manis… :(( Šitā jau notiek 3 mēnešus… Es viņai teicu, lai nāk pie manis dzīvot, bet viņa atbildēja, ka neesot viņai viegli viņam pateikt, ka iet prom! Viņš pārsvarā no darba nākot mājās alkohola reibumā, bet, piemēram, es reti kad dzeru… Viņa katru vakaru nezina, kas viņu sagaida, kad atnāks no darba mājās N… Cik N nav sitis X. Tas ir ārprāc… Pašlaik arī skumstu ļoti pēc viņas. Ā… Kad  viņa atnāk pie manis, tad viņš visu laiku zvanās un raksta stulbas īsziņas. Man jau brīžiem liekas, ka viņa mani vienkārši izmanto. A var jau būt arī, ka tiešām viņai ir grūti aiziet no viņa. Tāpēc arī es gribētu dzirdēt, ko Jūs teiktu par šādu situāciju, ja Jums tā būtu. Lai arī jums tā nav, bet tomēr to jau iedomāties varētu, kā tas ir.

Komentēt

