Pabraukāsim ar skritulenēm

Jūnijs 11, 2007

Braukšana ar skrituļslidām ir lieliska izvēle tiem, kuri vēlas būt labā fiziskā formā. Braukāšanās laikā tiek nodarbināti kāju muskuļi, kurus ļoti grūti ir uztrenēt ar citiem līdzekļiem. Pat ar lēnām kustībām, braukājot ar skrituļslidām, stundas laikā var zaudēt 400 kalorijas! Braucot ātrā tempā – 900 kalorijas! Salīdzināšanai – pavadot stundu aerobikas zālē, var zaudēt maksimums 800 kalorijas, braukšana ar velosipēdu sadedzina 600 kalorijas, bet teniss – 700.
Regulāra braukāšanās ar skrituļslidām uzlabo plaušu darbību, samazina risku saslimt ar sirds slimībām, palielina izturību.
Turklāt – braukāties ar skrituļslidām var dažādi: nodarboties ar akrobātisku frīstailu, dejām, spēlēt tenisu un basketbolu, ceļot. Skrituļslidas dod neierobežotas iespējas tiem, kuri vēlas labāk iepazīt sevi un savus spēkus.
Lai arī kā nosauktu aizraušanos ar skrituļslidām (par dzīvesstilu, aktīvu atpūtu, izklaidi vai sporta veidu), galvenais – sākt sajust, ka tas ir tavs aicinājums. Viss pārējais ir pacietības un laika jautājums.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: